Co všichni na tom Twilight vidí?

20.11.2010 20:06

Vážně nevím, co je na Twilightu tak super. Já osobně jsem četla všechny díly a jediné, co za to aspoň trochu stálo, byl ten první. Ten zbytek byl divnej. A čím dál jsem četla, tím víc to šlo od desíti k pěti... Takže katastrofa. Jasně, je to bestseler a podobné, ale já si vážně nemyslím, že je to dobrá kniha. Pardon, knihy. Vím o mnohem lepších knihách. A když už mluvím o bestselerech, tak býval humbuk kolem Harryho Pottera, ale tady byl aspoň oprávněně, protože to je kvalitní kniha. I když už mi leze na nervy, protože mě totálně nasral poslední díl a našla jsem tam hodně nesrovnalostí.

Ale co lidi vidí na Twilightu to fakt nevím. Co tak vím, tak to čtou převážně holky. Možná se jim to líbí proto, že se stotožňují právě s Bellou. S Bellou, která byla taková šedá myška. Popravdě, já jsem taky šedá myška, ale raději se budu stotožňovat s AnnElfwind. Teď se asi ptáte, co to tady melu za blbosti, když AnnElfwind je moje přezdívka, ale pravdou je, že já AnnElfwind jenom jako přezdívku používám. AnnElfwind si žije svým vlastním životem. Jistě, je to osoba, která v našem světě neexistuje, ale tak se ptám, proč by nemohla existovat v nějákém jiném časoprostoru, že...

Ale tenhle článek není o mojí přezdívce. Ten je o Twilightu. Takže, stále jsem nepochopila, co na tom ty náctiletý slečny vidí. Nevím, ale poté, co jsem tu slátaninu dočetla, bych se s Bellou stotožnit nemohla ani kdybych chtěla. Nemám s ní vůbec nic společnýho. Možná tak leda barvu vlasů. A ani to už ne. Protože jsem si je nabarvila na černo. Možná si ty holky rády představují na místě Belly samy sebe, protože se jim líbí Edward, dobrá, taky se mi líbí neexistující chlapi, ale to mě neopravňuje k tomu, abych považovala takovej brak, jako Twilight za bestseler.

A film? No ten byl úplná katastrofa. Viděla jsem první díl a stačilo mi to na celý život. Nezdá se vám to? Dobře, nemusí se vám to zdát, ale je to tak. Ti herci totiž neumí hrát. Furt se na sebe jenom blbě dívají a skutek utek... A ještě řekněte, že ne... Protože nebudete mít pravdu. Pokud chcete film, kde hraje pořádný herec, tak se podívejte na Devátou bránu, kde hraje Johnny Depp. Nechápu lidi, co si vybírají oblíbený herce JENOM podle toho, jak vypadají. Jistě, taky koukám na vzhled, ale taky se dívám na to, jak dobře umí hrát, což Johnny Depp umí výborně. Stejně tak Jackie Chan.

Ale herci z Twilightu jsou jak zombici na špagátkách, který někdo ovládá. Neumí hrát a ještě hrají tak prkenně... Až se na to dívat nedá. A to myslím vážně. A fakt vím, vo čem mluvím, protože jsem ten film viděla. Nedovolila bych si kritizovat něco, o čem nevím vůbec nic. Takže kdybych film neviděla, tak kritizuju pouze knihu, ale já film viděla, takže si můžu dovolit směle kritizovat... A na vás je, abyste mi řekli, co to má jako znamenat... Proč to tak je a z jakýho důvodu, protože já to nechápu.