Dlouho jsem tu nebyla

17.04.2011 00:11

Ahoj, dlouho jsem tu nebyla. Musím se za to omluvit. Je to vlastně několik měsíců. Faktem ale je, že tohle není moje hlavní stránka a tudíž na ní něják moc nepracuju. Mám hlavní stránky na estrankách a tam sem spokojená.Takže tady sice něco málo občas bude, ale bude to hodně sporadicky, tak si na to možná ani nezvykejte. :D Ale i tak se budu snažit, aby to tu neleželo takhle skladem několik měsíců. Nejlépe ani jeden, takže když to půljde všechno dobře, tak tak ten jeden článek měsíčně by se tu objevit mohl. Budeme optimisti. I když mám spíše ve zvyku být pesimistická. :D

Co tu tedy bude? Občas ten názor, občas možná nějáká zajímavost. Ale převážně to budou názory. Takže bych vás tímto chtěla poprosit, abyste mi sem napsali témata, na která názory chcete. Jo, a možná tu bude i nějáká ta povídečka. To by nemuselo být od věci. :D A když už jsem tak u toho, tak sem budu ještě psát rady do her. :D Ne, nebo ne. To sem psát nebudu. Spíš než to budu radši psát čtenářský deník. Takže se připravte, že si sem budu psát obsahy knih. A své názory k nim. Třeba vás to zaujme, třeba ne. Když ne, tak to nečtěte a zbytečně nenadávejte. Vždycky můžete jít jinam.

A to je vše, co tu bude, co se změní, a tak dále. A sem tam čekejte také nějáký ten informační článek, protože bez toho by to nešlo. :D

AnnElfwind.